logo
امروز : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۰۷۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرم‌دره مطرح کرد:

اجرای ۳۲۰ عنوان برنامه در خرم‌دره

اجرای-۳۲۰-عنوان-برنامه-در-خرم‌دره-
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرم‌دره از برگزاری 320 عنوان برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نبض سحر؛ محمدحسین سلیمی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۳۲۰ برنامه مختلف با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان خرمدره برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: هدف از گرامیداشت این هفته و اجرای برنامه‌های متعدد، حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ، انقلابی ولایتمداری مقاومت، ایثار، جهاد شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خرم‌دره گفت: فضاسازی شهر خرمدره، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست رزمندگان همراه با نوجوانان، جوانان و دانش‌آموزان در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سلیمی همچنین گفت: برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله‌ها و نیز افتتاح بهسازی معابر فاقد دهیاری روستای خلج و خلیفه‌لو توسط بسیج سازندگی از برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس به‌عنوان بخش مهمی از تاریخ معاصر ایران، نه‌تنها در بُعد نظامی بلکه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و انسانی نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، تاکید کرد: تبیین، انتقال و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس یک ضرورت دائمی، همیشگی و اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر